Alla inlägg under november 2012

Av Eva Johansson - 28 november 2012 08:38

Så har det första ordentliga snöfallet kommit hit, snön ligger med ca 1 cm och det snöar fortfarande (Började igår)


Jag har för en gångs skull varit ute i god tid när det gäller julklappar....har bara några kvar att köpa, sedan kan jag ägna mig åt julmaten i lugn och ro, skönt att slippa stressa.....får ju inte göra det pga hjärtat...PLANERING är det som gäller! 


Är idag lite orolig över en god vän som genomgår en stor canceroperation i magen, måtte hennes tro stå henne bi...hon är som tur är väldigt envis av sig och har stöd av sin stora familj! Får väl försöka be en bön för henne fast jag inte är troendes på hennes sätt!


Ha en bra dag alla och stå på benen i denna halka!

Av Eva Johansson - 26 november 2012 08:31

  Har beslutat mig för att börja blogga....igen....Denna gång kommer det väl bli mest om mina känslor för det blivande barnbarnet och lite vardagliga saker!


Var uppe på lidret i helgen och tittade efter barnens gamla spjälsängar, tänkte måla en och ha här hemma för att jag förstår att sonen och sambon vill köpa nytt! Efter lite rensning hittade jag även makens gamla utdragssäng (Växasäng) Jag hade också en när jag var liten, funderar nu på att  måla upp den istället för spjälsängen, får nog fundera lite till, har låååång tid på mig (alltför lång tid innan Bubblan kommer) Ha en bra dag alla som händelsevis kommer att läsa denna lilla blogg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

En liten hälsning!


Skapa flashcards