Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Eva Johansson - 29 januari 2013 09:18

Jag är inne i en period då jag drömmer väldigt mycket, har alltid haft lätt för att komma ihåg mina konstiga nattmaror och kunna berätta om dem.

I natt var jag och maken på en liten semester i Thailand...letade hotell, träffade massor av svenskar, samt shoppade i en låååång tunnel fullt med ormar (Nej jag har inte ormfobi) Vi fick dessutom betala för att komma ut därifrån, varvid vi blev förbaskade och valde att flyga till Småland istället. Vi besökte en gammal klasskompis vars dotter skulle deltaga i en simtävling i en å mitt i vintern! För att hålla oss varma fick vi dricka varm sprit och maken blev full och ramlade omkull, när jag försökte hjälpa honom upp så vaknade jag!   


Idag så ska sonen och sonsambon till barnmorskan och få lyssna på Bubblans hjärta för första gången, hoppas sonen inte nonchaleras denna gång då han känner sig lite utanför, vid förra barnmorskebesöket (Inte ultraljudet) brydde de sig inte ett skvatt, konstigt tycker jag, även pappan väntar ju barn!


Ha en bra dag alla!

Ovido - Quiz & Flashcards