Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Eva Johansson - 15 februari 2013 07:24

Så har Alla hjärtans dag el Valentines day om man så vill! Tillhör den generationen som föredrar det första alternativet! Vi har inte firat speciellt mycket, ingen särskild mat eller så, dock fick jag en chokladask i gåva av min make och han likaså av mig!

Kärlek tycker jag består av så mycket, vi har ingen himlastormande känsla när vi ses längre men helt andra känslor har uppstått efter så pass många år, maken och jag har känt varandra sedan 1975, nästa månad har vi varit förlovade i 35 år och i september har vi varit gifta i 30 år.

Ett förhållande är som en bergochdalbana, både uppgångar och nedgångar och jag tycker att vissa personer ger upp alldeles för lätt! Man måste kunna ge men också ta brukar jag säga när relationer diskuteras!

Nåväl vill bara tala om att jag älskar min gubbe oootroooligt mycket!

   Puss och kram på er även idag!





Ovido - Quiz & Flashcards