Alla inlägg den 10 april 2013

Av Eva Johansson - 10 april 2013 06:53

Fy vad jag tycker att tiden går långsamt just nu, 5 långa veckor kvar....Ibland känns det som om jag håller på att krypa ur skinnet, vill verkligen träffa lillen/lillan nuuuuuu! Hoppas verkligen att jag inte kommer att vara lika tossig med nästa barnbarn! Sonen och sonsambon har väl fixat det mesta inför barnet men det återstår säkert lite saker som skall ordnas innan ankomsten. Kanske blir namnet Amadeus eller Nowali, det hinner ju ändras flera gånger om, det enda som är bestämt är efternamnet....sonens! Längtan efter knyttet är så stort så att det gör riktigt ont i mig, jag har ju fått följa graviditeten sedan ganska tidigt, vilket varit jätteviktigt för mig då jag själv aldrig fått uppleva något dylikt, sonen är adopterad (Är ju en slags graviditet att vänta ickebiologiska barn med)

Har även lite annat att se framemot om några veckor, en Cinderellaresa med goda vänner, kanske tar det bort fokus från bebistankarna några dagar!


Hoppas på en vårlik dag! KRAMAR!

Skapa flashcards