Alla inlägg den 18 april 2013

Av Eva Johansson - 18 april 2013 13:23

Tyvärr så har en 17 årig pojke försvunnit ifrån hemmet på vår ort, känner syskonen lite smått, stort pådrag ifrån polisen via helikopter och hundpatruller. Så gick larmet ut även på radion där de i samarbete med Missing People och militären behövde människor akut som gick skallgång, vi skulle egentligen ha åkt och firat en god vän som fyllde år i går men som goda medmänniskor kändes det mer angeläget att hjälpa till med sökning. Hela tätorten genomsöktes, alla tomter, uthus (Som var öppna) via ledning från polis och militär i kedja med 5 meters mellanrum. Tyvärr resultatlöst, fick även höra ryktesvägen att han lämnat hemmet även förra veckan och då hittats i ett skogsområde där han var trött på livet, hans mor ska ha försökt fått hjälp via psyk men att inga resurser funnits vid tillfället! Men detta är inte bekräftat på något sätt vill jag poängtera! Tror att jag tyvärr måste avstå kvällens sök då jag känner att hjärtat blev ansträngt rejält och ansiktet riktigt rött (Även rödkindad idag av ansträngningen)


I morse slog jag i huvudet så jag såg stjärnor och blodet rann över ögonen, har fortfarande ont men jag överlever detta utan några större men...


Nu är det förresten bara 2-6 veckor kvar till det efterlängtade barnbarnet kommer (28 dagar kvar till BF)


Hoppas att pojken kommer hem helskinnad! Kramar!

Ovido - Quiz & Flashcards