Alla inlägg den 25 december 2013

Av Eva Johansson - 25 december 2013 07:10

Så har den stora dagen varit, #julafton förlöpte som väntat rätt så smärtfritt, har dottern hemma och hon hjälpte mig väldigt mycket med framplockning o dyl, även älsklingen drog sitt strå till stacken! 


Det gick väldigt bra att transportera svärfar till oss och med hjälp så fick vi upp honom för trappen, han åt inte mycket men försökte iaf, han var väldigt trött


Vår hund höll sig lite på sin kant, han väntade ivrigt innan alla kom, sedan gick han in i garderoben och la sig, det blir lite för livligt för honom med både rullatorer och barnvagnar!


Max var på ett strålande humör och for runt på golvet! Vi fick även besök av en extra tomte som hade vägarna förbi, det var roligt att han tittade in, tack Sören! När maken var och köpte tidningen så kom då den riktiga tomten! Det var tre stycken som verkligen och bokstavligen slet upp sina paket: Vår hund Totte, Max samt min mor? Jajamensan! även min 85 åriga moder rev upp paketen!


Maten var god så den hade jag lyckats med! Tror att alla blev mätta och belåtna och vi avslutade med lite musik på pianot! Nej, det var inte sonen som spelade julsånger som han brukade utan det var Max som spelade något egenkomponerat!


 

Trevlig helg på er!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

En liten hälsning!


Ovido - Quiz & Flashcards