Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Eva Johansson - 18 januari 2014 08:41

Så har vi äntligen fått lite vinter här! Tillhörande snöfyllda vägar och mycket att skotta, olycksstatistiken ökar på vägarna och det är faktiskt så att många av olyckorna beror på för hög hastighet! Blir irriterad när jag får bilar bakom mig som inte håller avstånden och detta gäller oftast långtradare! Jag kör så försiktigt jag kan när det är halt, skulle jag åka av vägen så beror det iaf inte på dåligt omdöme vad beträffar hastighet!


Igår fick jag följa med svärdottern till E-a, hon skulle hälsa på sina "Syrror" på högskolan som skulle få sina broscher! Förstår att hon också skulle vilja vara med och få en men hon har ju fått lille Max i stället! Smycket får hon så småningom!


Max var så glad och sprallig när vi åt lunch! Han hade med sig egen mat men underhöll alla med olika ljud och höga skratt! Vilken liten lirare! Jag blir alldeles varm och jätteglad så fort jag ser honom! Dagen avslutades på #Babyproffsen 

där nya bilbarnsstolen skulle sättas in!


Ska hämta dottern och mågen i morgon vid Skavsta! Hoppas att de haft det bra i London!


Ha det bra och kör försiktigt!

Skapa flashcards