Alla inlägg under februari 2014

Av Eva Johansson - 23 februari 2014 09:41

Vi hade trevligt besök i går, både barn och barnbarn, Max fick sin Brio lära gå vagn monterad! Oj vad det kan vara roligt att köra vagn!!! Upprätt på knäna så gick benen som bara den, puttandes vagnen med leksaker i! Goa unge! Vi var och besökte gammelfarfar också, det uppskattades verkligen av svärfar!


#Mello eller #Melodifestivalen som jag säger har avverkat sina deltävlingar! BEDRÖVLIGT! Behövs fler ord? Det är nog dags för kung #Christer Björkman att avgå, sämre har jag aldrig sett! Nu får vi hoppas på Sanna Nielsens Undo vilken är en av de få som är lyssningsbara!  Värst vad kärringen tar ton   Nåväl, jag är musikalisk iaf!


Ha en bra dag idag med Hockeyfinal i sikte!


 

Av Eva Johansson - 13 februari 2014 09:15

Är inne i en period just nu då jag drömmer väldigt mycket, bara tokerier om både kända och okända personer, jobbar väldigt hårt i drömmarna och det är kanske därför jag nu sitter med en kraftig nackspärr! hehe


Min mor drömmer också lite tokiga drömmar, där är det hennes gamla farbröder och fastrar som från andra sidan ska hämta hem henne! Usch, hoppas bara inte att det är sanndrömmar! Svärfar drömmer också väldigt mycket och därför vill han gärna ha en alvedon till natten då han sover lugnare! Han har varit dålig inatt och kräkts som vanligt, han sa till mig i morse att han höll på att gå över men han menade att illamåendet höll på att ge sig! Livet är jobbigt ibland!


Älskade Max börjar så smått att ställa sig, har han lite att ta tag i så kan han när han vill!

En ny sak som har blivit spännande är nappen! Han har inte velat ha det tidigare men nu när amningen inte sker ideligen så går nappen alldeles utmärkt! Första kvällen han tog den blev det så jättetyst enligt sonsambon! Han blir fortfarande jätteglad när man besöker dem och vill gärna leka med ett stort leende! Ska nu titta lite på OS, blev en kort hundpromenad i morse då det blåser is! Ha det så gott!



Av Eva Johansson - 3 februari 2014 09:58

Så har då vår hund fyllt 11 år, han är fortfarande rätt så lekfull och pigg, ibland kan han vara lite stel om han har legat länge på samma ställe! Visst ja, han hör väldigt dåligt! Vi var bjudna till dottern på landgång på Tottes födelsedag och hon ville att vi skulle ta med honom så han fick vara lite hos henne! Hon saknar honom så.....Nu hör det till saken att hon bor på 4 våningen utan hiss men det gick bra för honom att knalla uppför alla steg utan vidare! Hon hade även gjort en smörgås åt honom som bestod av ost, skinka och räkor! Han som brukar vantrivas i lägenheter både lekte och åt!!!


Vi passade även på att hälsa på sonen och sonsambon och barnbarnet Max! Max blev jätteglad när han fick besök då vi kommer väldigt väl överens! Han håller på att få tänder och har varit lite ledsen och hängig pga detta! Jag blir så glad när jag får träffa honom, det livar liksom upp livet lite! Hoppas att jag får leva tillräckligt länge så jag får se honom växa upp och bli en ståtlig man!!! Han har verkligen glimten i ögat den lilla spellevinken!


Ha det så bra i det gråa dasket!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

En liten hälsning!


Skapa flashcards