Alla inlägg den 29 april 2014

Av Eva Johansson - 29 april 2014 09:22

Pollen, pollen och pollen! Det betyder att jag har fått suttit inne och ugglat istället för att gå ut i det vackra vårvädret, klart att jag varit ute kortare tider och sett till att hunden fått gått lite men med denna hosta som visade sig övergått till luftrörskatarr har gjort mig alldeles slut! Går nu på pencillin, cocillana samt andra allergimediciner.


Har varit barnvakt till Max en del också! Underbart att få se hur han utvecklas och hur glad han blir när han upptäcker att han också kan göra som vi vuxna gör.....Typ rörelserna till Imse Vimse Spindel!


Väntar på att Distriktssköterskan ska ringa mig när hon åker till svärfar.....Det är inte mycket mer vi kan göra för honom men han ska ha det bra sista tiden, igår såg jag att han var gul i huden och i morse såg även hemtjänsten det! Bara det går snabbt och smärtfritt!


  Denna bild kallar jag för Swedish Baby Maffia a la Maxicci Ha det bra i sommarvärmen!

Ovido - Quiz & Flashcards