Alla inlägg den 6 september 2014

Av Eva Johansson - 6 september 2014 20:30

Med risk för att bli utskrattad måste jag ifrågasätta en "vän" Har varit hos en person som uppenbarligen inte kan må så bra i sitt liv...någonting är det som inte stämmer vilket jag misstänkt en längre tid.


Att säga att hen hoppas att SD vinner valet för att ruska om politikerna eller ännu hellre utföra ett nytt "Palmemord" gör mig mörkrädd för hur långt hen sjunkit...Att sedan låta ett barn närvara när hen duschar (Nej, hen är inte pedofil) får mig må ännu sämre, vråla fula saker och att hota föräldern till barnet samt att ringa polisen 3 ggr förra veckan och polisanmäla föräldern för att vederbörande kör med vinterdäck fortfarande fast hen själv kör obesiktat allt för att hämnas ett kärleksavslag....Att det inte längre går in något vett i skallen oavsett hur mycket och hur många andra som försöker prata hen tillrätta...Vad händer i vår värld?


Är bekymrad men ger nu upp vänskapen för alltid! JAG ORKAR INTE MER! Har försökt SÅ MÅNGA GÅNGER! Har rent ut sagt till hen att hen behöver proffesionell hjälp!


Jag har nog med energitjuvar, behöver min energi för att kunna orka med mina sjukdomar!


Tack för att jag får skriva av mig här....

Ovido - Quiz & Flashcards