Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Eva Johansson - 27 oktober 2014 07:41

Jag och maken har i helgen flyttat svärfar till en egen lägenhet på äldreboendet så nu kan jag ta resterande i min egen takt och slippa stressa över denna flytt....Började att packa så fort vi fick reda på att han skulle få bo kvar i gästrummet tills någon lägenhet skulle bli ledig och sista veckorna har bestått av att måla lite möbler som han skulle ha med sig (Blev som nytt igen) Har även behövt att handla lite nytt åt honom såsom gardiner mm. Jag bar kanske inte så mycket i helgen men det var jag som packade upp och inredde lägenheten åt honom! Svärfar blev jättenöjd och tycker att det är väldigt fint, så nu är det gjort iaf!!!


Barnbarnet och hans föräldrar är sjuka, de blev tvungna att besöka akutmottagningen med Max som hade 40 gr på morgonen och hostade så förskräckligt och om jag har fattat allt rätt så hade han bronkit (Det är väl luftrörskatarr?) och öroninflammation! Oj Oj Oj bara han inte är ett öronbarn....Han har dock fått medicin och blir förhoppningsvis snart bra igen!


Jag önskar er alla en bra dag!


Skapa flashcards