Alla inlägg den 16 december 2014

Av Eva Johansson - 16 december 2014 07:57

Jag är precis som alla andra - hostig och förkyld - Är verkligen trött på detta hostande som nu pågått i flera månader, lika med barnbarnet och sonen. Var barnvakt i går då Max var febrig på morgonen (Försvann under dagen)


Barnbarnet är ett litet underbarn (enl mig) De hade bakat pepparkakor på förskolan och när det några dagar senare skulle göras hemma visste 1 1/2 åringen precis hur det skulle gå till, kavla och stansa ut och därefter i ugnen, han blir även överlycklig när det ska bryggas kaffe för då ska han visa mamma i vilken ordning man häller i och vad! Har alltid sagt att han studerar ingående hur allt går till och tar sedan efter! Vi har väldigt roligt när vi är tillsammans mitt älskade barnbarn och jag! Partisk? Det är jag kanske precis som alla andra mor/farföräldrar!


Julklapparna färdighandlade sedan länge och även inslagna! Ska idag trilla köttbullar och lägga i frysen, lägger nog även in sill.


Vi har även fått intressenter på att hyra "farfars" hus, så det ska nu plockas ut och renoveras för en icke billig penning!


Ha det bra och GOD JUL på er läsare!


  Så här glada är vi tillsammans!

Ovido - Quiz & Flashcards