Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Eva Johansson - 9 februari 2015 07:57

Jag är en grubblare har jag kommit på nu på äldre dar, funderar och funderar, blir arg, glad och ibland ledsen. Jag drömmer även om det jag funderat på under dagen, det är väl mitt sätt att bearbeta saker och ting på antar jag. 

Att skriva av sig känns skönt om det är något som jag går och ältar på! Nog om detta! Svärfar återigen på bättringsvägen efter lite pencillinbehandling, husrenoveringen går framåt, snön smälter så sakteliga, maken ska redan bestämma semesterveckor och jag ska koka ärtsoppa idag!


Världens underbaraste var hemma hos farmor i helgen! Vi fick rå om varandra alldeles själva   då pappa hjälpte till med mattborttagning och mamma var och handlade i V-åker! Så snäll och fin kille får man leta efter, fast jag förstår ju att han trilskas lite hemma, det hör ju till utvecklingen. Föräldrar ska pressas till/av Max (Dålig ordvits), numera får jag hjälp med dukning och urplockning av diskmaskinen! Sjunger gör han också emellanåt! Oumpa, oumpa fallerallera (Tänk om jag hade en liten, liten apa)


Ha en bra dag alla!

 



Ovido - Quiz & Flashcards