Alla inlägg under april 2015

Av Eva Johansson - 5 april 2015 18:46

Det har gått ett tag sedan jag skrev av mig, har haft mycket att göra, dels med ombyggnationen/restaureringen av gamla huset, dels har jag fått mitt eget kök minirenoverat (Tapet, målning samt lackning av luckorna) Det är verkligen mer än man tror att hålla på med dylika saker (JAG HAR HAFT HANTVERKARE)


Påskaftonen har firats tillsammans med mor, barn med respektive och barnbarn! Vi har naturligtvis även hälsat på svärfar varje dag! Han mår relativt bra just nu även om det inte är mycket kvar av honom (61 kg, mot tidigare 90)


Svärdottern hade med sig en jättegod påsktårta och jag lovar att det var bland de godaste tårtor jag någonsin ätit! 

   

Jag fick även flera påskpussar på munnen av gullungen Max!

Trevlig fortsättning på påsken! 


Skapa flashcards