Alla inlägg under februari 2016

Av Eva Johansson - 22 februari 2016 14:57

Jag har fått diabetes 2 eller som man kanske kallar det åldersdiabetes, vällevnadsdiabetes, tjockdiabetes. Har kommit till stadiet där jag tar 3 tabletter om dagen trots alla magproblem jag får av tabletterna. Jag tar även stick i fingret och kollar hur högt blodsockret ligger på och det verkar som om jag får högre mätningar ju fler tabletter jag tar...Är rädd för att jag ska bli tvungen att börja ta insulinsprutor.


Katten Mysak har blivit kastrerad och har fått lämna återbud till alla trevliga honkatter, allt gick bra och han verkar inte ha ont.


Har varit väldigt förkyld under 3 veckor men är nu på bättringsvägen.


Barnbarnet mår bra och växer och utvecklas så otroligt snabbt. Han älskar min mobiltelefon där han tar fram bilder, tittar på filmer och lyssnar på musik på Youtube. Han är noga med att farmor och farfar får puss och kram när vi skiljs åt. Det går ju att föra ett samtal med honom nu och förstå allt han säger så våra samtal kan bestå av allt möjligt, längtar även till nästa barnbarn! Lägger in en bild på Max där han sitter och tittar på Youtube (Han tar fram det själv)


Ha det bra alla!


 

Ovido - Quiz & Flashcards