Direktlänk till inlägg 31 december 2016

Det gamla lämnar vi bakom oss och ser fram mot det nya!

Av Eva Johansson - 31 december 2016 14:16

Så har ytterligare ett år gått, ett år med både tråkigheter men även glädjeämnen vilket vi inte får glömma!

Vi har låtit vår älskade vän Totte gå över regnbågsbron för att kunna springa och leka fritt på ängarna tillsammans med alla andra hundar och katter! En god vän/klasskamrat har förlorat kampen mot cancer nu under hösten och min kropp mår inte bra men samtidigt gläds jag åt återkommande småresor med både släkt och goda vänner! Det största som hänt oss under året är att vårt andra barnbarn föddes   



Barnbarnen utvecklas hela tiden och ger mig styrka när jag behöver det! Mina småkottar kan ge vem som helst glädje gm sina utstrålningar som bara barn kan ge!


Gott Nytt År önskar jag er alla!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva Johansson - 11 september 2018 15:49

Idag är det 1 månad kvar till beräknad födsel för trolig lillebror (Nej, det är inte bekräftat) Den äldsta blivande storebrodern ser framemot sitt blivande syskon och säger att han ska pussa på bebisen, den yngre blivande storebrodern är nog väldigt ...

Av Eva Johansson - 14 februari 2018 17:33


Hej! Har varit barnvakt till barnbarnet Max idag på em då han var lite sjuk och mamma hade lite ärenden att göra, vi har spelat spel där farmor fick se sig besegrad varje gång i olika spel. Han har även suttit med en bok där man kan lära sig skriva g...

Av Eva Johansson - 21 oktober 2017 17:19

Är stolt över mina små trollungar, en är så stor så han har börjat skriva, lite butter emellanåt (Troligen någon trotsålder) Han är liten i maten tycker jag, naturligvis beroende på vad det bjuds på och periodvis, sist han var hos oss så åt han bara ...

Av Eva Johansson - 25 juli 2017 08:14

Nu har jag haft en natt med en av de stiligaste manspersonerna jag vet. Vi hade riktigt mysigt på kvällen, åt lite gott och tillbringade lite tid i soffan innan sänggåendet, det var inga problem när du blev tillfrågad om att stanna över natten, du sv...

Av Eva Johansson - 14 april 2017 11:30

Glad Påsk på er alla! Här har gammo (Min mamma) bott hos oss i drygt 3 veckor under tiden som hennes lägenhet blivit stamrenoverad! Det har gått jättebra och varit trevligt, tror att hon trivts hos oss och sanningenatt säga tror jag att hon velat sta...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

En liten hälsning!


Skapa flashcards